Inklapbare content
Welke betaalmethoden zijn er?
Bij MAE.FAE The Label kun je betalen met:
- iDeal
- Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
- MAE.FAE The Label giftcard
- Fashioncheque
Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Voeg je kortingscode toe in je winkelmandje via de optie ‘kortingscode toevoegen’.
Hoe wissel ik mijn giftcard in?
Je kunt je MAE.FAE The Label giftcard of Fashioncheque inwisselen tijdens het afrekenproces bij de stap ‘betalen’.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt je bestelling tot 1 uur na het plaatsen wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling tot 1 uur na het plaatsen annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik een foutje heb gemaakt in mijn afleveradres?
Wanneer de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, is het mogelijk om het adres aan te passen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Leveren jullie wereldwijd?
Ja, wij leveren wereldwijd.
Wat zijn de levertijden?
Onze actuele levertijden kun je vinden op onze website onder Verzending & levering.
Wat zijn jullie verzendopties?
Wij verzenden de bestellingen met DHL of PostNL.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een Track & Trace om je bestelling te volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
- Nederland: Bij bestellingen onder de €75,- rekenen wij €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven de €75,- is de verzending gratis.
- Europa: €7,95
- Internationaal: €19,95
Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?
Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Binnen hoeveel dagen moet ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Moet ik zelf de kosten voor het retourneren betalen?
Ja, de verzendkosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Hoelang heb ik garantie op mijn bestelling?
Je hebt 1 maand garantie op jouw bestelling.
Wat valt er onder deze garantie?
Onze garantie dekt fabricagefouten. Neem contact op met onze klantenservice als er iets mis is met je sieraad, vermeld hierbij altijd je ordernummer en voeg een foto van het sieraad toe.